Monday, February 22, 2010

JOB OPENING IN KINGDOM OF SAUDI ARABIA in COre Engineering and Construction Domain

From: contact@travelpoint .co.in employer@timesjobs. com
Subject: JOB OPENING IN KINGDOM OF SAUDI ARABIA
To:
Date: Wednesday, 17 February, 2010, 11:21 AM

DEAR SIR,
Greetings From Travel Point Hr !
congratulations!
JOB OPENING IN THE KINGDOM OF SAUDI ARABIA
Walk in for the client interview for HORIZON COMPANY----RIYADH .ON 21st Feb,2010.
Positions Required:
1.Quality Control Engineer : Min 3 yrs Exp in relevant field
2.Civil Engineer : Min 3 yrs Exp in relevant field
3.Quantity Surveyor : Min 3 yrs Exp in relevant field
4.Cost Control Engineer & nbsp; : ; Min 3 yrs Exp in relevant field
5.Electrical Site Engineer : Min 3 yrs Exp in relevant field
6.Mechanical Site Engineer :Min 3 yrs Exp in relevant field
7.Junior Accountant :Min 3 yrs Exp in relevant field
8.Construction Foreman :Min 3 yrs Exp in relevant field
9.Labour Foreman :Min 3 yrs Exp in relevant field
10.Plumbing Foreman :Min 3 yrs Exp in releva nt field
11.Electrical Foreman :Min 3 yrs Exp in relevant field
12.Family Driver : Min 3 yrs Exp in relevant field

(OR )forward your updated resume for shortlisting in progress ,PLEASE REFER MORE OF YOUR FRIENDS IF ANY details ,FEEL FREE TO CONTACT ON THE FOLLOWING ADDRESS
ASMA(040-64580883)
HR EXECUTIVE
TRAVEL POINT
102,1ST FLOOR GUPTA ESTATE,
BASHEERBAGH CROSS ROAD,HYD.
CONTACT #:040-30288888/ 84/85/86/ 87.
E-MAIL:contact@ travelpoint. co.in

No comments:

Post a Comment